منوي اصلي سایت

آرشيو موضوعي


عضویت در سایت

ورود اعضا:
آمار و تبلیغات سایت

ساخت كاپوت دوستدار عابران پياده توسط پژوهشگر ایرانی

يك پژوهشگر ايراني و همكارانش در انگلستان موفق به ساخت نوعي كاپوت خودرو دوستدار عابران پياده شدند كه در صورت برخورد با عابران بخش عمده انرژي برخورد را جذب كرده و ضربه وارده به سر مصدوم را تا حد چشمگيري كاهش مي‌دهد.

«كاپوت دوستدار عابران پياده» كه توسط دكتر مهرداد اسعدي و همكارانش در مركز تخصصي سلباند و با همكاري دانشگاه انگليا راسكين در كمبريج ساخته شده در حال حاضر با استقبال جدي دو شرکت مطرح در عرصه خودروسازي روبه روست و چند خودرو ساز ديگر نيز علاقه مندي خود جهت بررسي استفاده از اين سيستم در مدل‌هاي آينده با هدف كاهش جراحات سر در تصادفات ابراز داشته اند.


ادامه مطلب
نويسنده: مجيد عشقي برچسب:, <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اهداف سایت

این سایت به منظور انجام پروژه های دانشجویی و همچنین ارائه جدید ترین مقاله ها و آموزش های موجود در رشته های مختلف دانشجویی به خصوص رشته های فنی و مهندسی طراحی شده است. از دوستاني كه مايل به تبادل لینک هستند تقاضا مي شود لوگوی ما را در سایت خود قرار دهند سپس عنوان و آدرس سایت خود را در قسمت تبادل لینک نوشته تا به انجمن فني مهندسي آينده سازان اضافه شوند. مدیریت انجمن فنی مهندسی و مشاوره آینده سازان

نويسنده

جستجوي مطالب سایت

گفتگو با مدیریت سایت
لينکستان همکاران

خبر رسان سایت



كليه حقوق مادي و معنوي این سايت محفوظ و متعلق به انجمن فني مهندسي آينده سازان بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد.